2010-07-12

Jag orkar inte...

Jag sitter i mitt över varma rum och håller på att dö. Både av värme och ett krossat hjärta.
Det tog slut mellan Mattis och mig i lördags och det ända jag tänker på är hur det kunde hända. Det har inte varit så bra mellan han och mig sen jag fick sommarlov. Vi har glidit allt mer ifrån varandra. Och nu kan jag inte ens acceptera att det är slut mellan han och mig. Jag vill inte. Jag har inte ens orkat gå in på facebook och andra från ett förhållande till singel. Jag vill inte. Jag vill inte att det ska ta slut.

Varje gång jag tänker på han börjar jag gråta. Jag till och med började gråta när jag provade kläder på mode huset. Jag orkar inte ens le längre.

Vi är ändå vänner, men det är inte samma sak. Att man går från vänner till älskare och sen tillbaka till vänner. Jag vet inte om jag kommer att klara av det.
Jag älskar han liksom, och sånt blåser inte över på en natt, inte för mig i alla fall.

Jag orkar inte leva snart. Han är det bästa som har hänt mig. Och jag ska alltid sabba allt.
Fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar